Årsmøte 2022

Dyrebeskyttelsen Oslo & Omegn – Dyrenes Hus
INVITERER TIL ÅRSMØTE

Onsdag 30. mars 2022, Klokken 18:00
Scandic Hotel, St. Olavs Plass 1
0165 Oslo


Møtet vil avholdes digitalt dersom smittesituasjonen tilsier det.

  1. Godkjenning av innkallingen Hotel,
  2. Godkjenning av dagsordenen
  3. Valg av møteleder, referent, tellekorps og møtevitner
  4. Oppsummering fra året som har gått
  5. Revidert regnskap for 2021
  6. Styrets forslag til budsjett for inneværende år
  7. Saker fra styret;
    7.1 Vedtekstsendring
    7.2 Kjøp av nytt Dyrenes Hus
    7.3 Lengde på verv for varastillinger til valg i 2022
    7.4 Fastsettelse av medlemskontingenten for 2023
  8. Innkomne saker
  9. Valg

Praktisk informasjon:
Nå som pandemien virker å ha beveget seg inn i en ny, mindre alvorlig fase, håper og tror vi at det i år vil la seg gjøre å avholde et fysisk årsmøte igjen. Det vil imidlertid bli nødvendig å melde seg på om man ønsker å delta, da vi av hensyn til smittevern har satt en antallsbegrensning på maks 30 møtedeltakere. Møteinnkalling og påmeldingsskjema er sendt alle våre medlemmer i posten, og kan også fås ved henvendelse til styret@dyreneshus.no


Medlemmer som har betalt kontingent for året før og har vært medlem i minst 6 måneder har tale-, forslags- og stemmerett iht. foreningens vedtekter §8, 2. Ledd


Frist for å melde inn saker til behandling på årsmøtet er satt til kl. 24.00, tirsdag 15. mars 2022. Saker må sendes skriftlig og undertegnet til styret@dyreneshus.no eller Dyrebeskyttelsen Oslo & Omegn – Dyrenes Hus, Postboks 37, 1305 Haslum.


Sakspapirenene vil være tilgjengelige fra onsdag 23. mars og kan sendes på e-post etter forespørsel (styret@dyreneshus.no). De kan også hentes i Bispeluelia 10H, 1286 Oslo, mellom klokken 18.00-19.00 denne dagen.


For å sikre en rettferdig og demokratisk prosess, tillates maks 1 fullmakt per oppmøte medlem. Fullmakten må være skriftlig og kopi av gyldig legitimasjon må legges ved.

Fullmaktsskjema fås ved henvendelse til styret@dyreneshus.no.

Digitalt årsmøte møte kan bli aktuelt
Situasjonen er fremdeles er uforutsigbar og det er vanskelig å forutsi hvilke restriksjoner og
anbefalinger som vil gjelde i slutten av mars. Det kan derfor bli nødvendig å avholde møtet digitalt på samme måte som i fjor. Møtet vil da gå over en uke, men starttidspunktet vil bli det samme.


I det utsendte svarskjemaet kan du krysse av for om du ønsker å delta på et fysisk og/eller et digitalt møte. Om du ønsker å delta på et eventuelt digitalt møte, vil du få mer info om dette dersom det blir aktuelt.


Mulighet til å stemme ved årets styrevalg pr. post

Vi vil også i år videreføre muligheten til å avgi stemme ved årets styrevalg pr. post, slik at flest mulig får anledning til å avgi sin stemme uavhengig av smittesituasjon og eventuelle restriksjoner. Mer info om dette finner du i utsendt møteinvitasjon.


Vi ønsker alle våre medlemmer hjertelig velkommen!


Med vennlig hilsen
Dyrebeskyttelsen Oslo & Omegn